Vrácení a reklamace zboží
Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné lhůtě 14ti dnů?
Jestliže Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. Do balíčku prosím vložte vyplněný "Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy", který najdete níže. O průběhu vrácení zboží Vás budeme informovat emailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdete v obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Zboží odešlete doporučeně na adresu:
Sabina Połedniková
Mikuláškova 264/8, 750 02 Přerov I-Město
email: info@sanzipoli.cz
telefon: 604 527 767
Zásilku neposílejte na dobírku!
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Jak postupovat v případě reklamace?
Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte a vyplňte jednoduchý "Formulář pro uplatnění reklamace“, který naleznete níže. Poté přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím odešlete na adresu:
Sabina Połedniková
Mikuláškova 264/8, 750 02 Přerov I-Město
email: info@sanzipoli.cz
telefon: 604 527 767
Zásilku neposílejte na dobírku!
Formulář pro uplatnění reklamace.
Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Zásilka poslána na dobírku nebude převzata.
Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů převzetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.